بخش های انگلیسی دانشگاه پزشکی ورشو
نوشته شده توسط : jvnproc

بخش انگلیسی دانشگاه پزشکی ورشو در سال 1993 برای دانشجویان علاقه مند به تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی تأسیس شد.

این بخش دو برنامه دقیق زبان انگلیسی را ارائه می دهد:

برنامه 6 ساله MD دانشکده دوم پزشکی در سال 1993 (برای فارغ التحصیلان دبیرستان) تأسیس شد.

برنامه 4 ساله MD دانشکده دوم پزشکی در سال 1993 (برای دارندگان مدرک لیسانس) تأسیس شد.

برنامه 5 ساله DDS دانشکده دوم دندانپزشکی در سال 2012 (برای فارغ التحصیلان دبیرستان) تأسیس شد.

فارم 5 ساله د. برنامه دانشکده داروسازی دوم در سال 1393 (برای فارغ التحصیلان دبیرستان) تأسیس شد.

همه چیز را در زمینه شرایط تحصیل پزشکی در خارج از کشور، بدانید.

برنامه های فوق از استانداردهای اتحادیه اروپا پیروی می کنند. در پایان هر برنامه به فارغ التحصیلان مدرک MD، مدرک DDS یا مدرک کارشناسی ارشد داروسازی اعطا می شود و یک دیپلم پزشکی به رسمیت شناخته شده در اتحادیه اروپا، ایالات متحده آمریکا، کانادا و اکثر کشورهای دیگر جهان دریافت می کنند.

برنامه درسی یک برنامه 6 ساله از 2 سال پیش بالینی و 4 سال بالینی تشکیل شده است. برنامه 4 ساله شامل 2 سال پیش بالینی و 2 سال بالینی است. آموزش علوم پایه و پیش پزشکی دانشجویان بخش انگلیسی در قالب سخنرانی، سمینار و کلاس های عملی توسط بیش از 70 بخش و کلینیک دانشگاه پزشکی ورشو و مراکز وابسته به دانشگاه ارائه می شود.

پس از تکمیل بخش علوم پایه برنامه مطالعاتی، دانشجویان واجد شرایط شرکت در USMLE (امتحان مجوز پزشکی ایالات متحده) مرحله 1 و پس از اتمام بخش بالینی برنامه، برای شرکت در مرحله 2 USMLE هستند.

برای کسب اطلاعات و معرفی رشته های دانشگاه علوم پزشکی انگلیس، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

دانشگاه پزشکی ورشو یک برنامه 5 ساله در رشته دندانپزشکی را برای فارغ التحصیلان دبیرستان ارائه می دهد. در پایان این برنامه به فارغ التحصیلان مدرک DDS اعطا می شود و دیپلم معتبر در بسیاری از کشورها دریافت می کنند. برنامه درسی مطابق با استانداردهای اتحادیه اروپا در پزشکی دندانپزشکی است. فارغ التحصیلان می توانند ادامه تحصیل دهند.

کل دوره 5 ساله دندانپزشکی 10 ترم است که انتظار می رود دانشجویان در طی آن بیش از 5000 ساعت سخنرانی، سمینار و کلاس عملی شرکت کنند. برنامه درسی بخش دندانپزشکی انگلیسی 150 هفته (300 ECTS) را پوشش می دهد.

دوره 5 ساله داروسازی در مقطع کارشناسی منجر به دریافت مدرک کارشناسی ارشد داروسازی (Pharm. D.) و پس از 6 ماه آموزش پیش ثبت نام در داروخانه های مورد تایید، به ثبت نام به عنوان داروساز می رسد. ثبت نام لهستان در سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا به رسمیت شناخته شده است.

درمورد رویای تحصیل در رشته دندانپزشکی در انگلیس، بیشتر بدانید.

این دانشکده برای تحقیق و نوآوری از شهرت ملی و بین المللی برخوردار است. آموزش نوآورانه، موقعیت‌های بالینی و تجربی و برنامه‌های مهارت‌های کسب‌وکار به دانشجویان ما مدرک داروسازی کامل و حرفه‌ای مرتبط را ارائه می‌دهد و آنها را در تقاضای بالایی نزد کارفرمایان قرار می‌دهد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در رشته پزشکی عمومی در آمریکا، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

پس از اتمام هر سال تحصیل، دانشجویان ملزم به گذراندن یک دوره آموزشی عملی تابستانی 4 هفته ای هستند که اجباری و در برنامه درسی گنجانده شده است. آموزش های عملی می تواند در موسسات معتبر در کشورهای بومی دانشجویان ارائه شود.





:: موضوعات مرتبط: مهاجرت , ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: